tirsdag, september 01, 2009

En liten ferie bare

Det har vært stille på bloggen min.Jeg og lille Harmoni har dratt på en liten ferie til Perlen i Nord.Så har også hatt pc avrusning,men i dag måtte jeg bare ta en titt.
Har vært på loppis og funnet noen små dingser som jeg viser fram når jeg er tilbake.Litt underfundig med loppemarked og menneskene der.For første gang var vi tidlig ute og med litt list en av de første inn porten.Holdt på å bli fintet ut av et par gamle damer som tydligvis hadde lang erfaring i dette gamet.Hovedmålet var å kapre de to trip trap stolene som min søster ønsket å kjøpe.Vi så de over gjerdet og de skulle vi ha.JA vi fikk de, to stk 80 kr.Litt dårlig på køkultur akkurat denne gangen men måtte bare..Hadde jeg hatt plass i kofferten så ...Men fint scoop for min søs.Ellers var det fullt kaos inne .Kopper og kar måtte jeg skygge unna pga koffert problemet men jeg fikk da med meg noe småtteri.Det var litt ville tilstander der inne og skummelt å sette seg på huk for å se i eskene under bordet,en same klatret bokstavelig talt over ryggen min.Jeeseees!En del nysekuler måtte til også,hadde jeg skremt unna noen med svineinfluensa noia hadde jeg kanskje fått flere scoop.Men alt i alt fornøyd.

3 kommentarer:

  1. Måtte le av opplevelsen du beskriver. Du skriver godt. :)
    Ha en fin tirsdag.

    SvarSlett
  2. Hmm...en stund siden ferien var over ;)

    SvarSlett