mandag, september 14, 2009

Barndomsminne og loppefunn


På vår lille ferie hjemme hos mine foreldre husket jeg endelig å få tatt med meg det søte bildet jeg hadde hengende på veggen på barnerommet når jeg var liten.Utrolig at det har vært der i alle år,det har jo vært plukket ned og vært erstattet med plakater av diverse glinsende svette svenske fløte rockere,michael jackson og til sist alle norske rockeband som jeg ennå ikke har gitt slipp på.Ikke lengere i plakatform men en og annen gang når mann og barn er ute,rister det i høytalerne og en kvapsete kropp tar seg noen runder på parketten.Splitteeeer Piiiiiine!
Nå skal bildet få en ny ramme og henges på lille Harmoni sitt gule rom.Kanskje hun engang vil sove der inne?Kan hende det blir når hun selv henger opp bilder av sine idoler...
Babushka!!!!Mitt loppefunn,like høy som en flaske vin.God og rund og ganske fin:)Nå har jeg også en bestemor,ikke bare i Himmelen.
Hm,må jeg på Ikea snart for å finne en ramme?Bare en ramme altså..ikke noe mer;)

1 kommentar:

  1. Venter spent på neste loppemarked jeg...men kanskje det bare er ett hver høst her i nord?!

    SvarSlett