onsdag, juni 24, 2009

Tallet er fire




Flinke mannen legger stein.Nå blir det "danseplass"på venstre siden av huset.Da blir det litt skygge å kose seg i på ettermiddagen og frokost i solen hvis man er tidlig oppe og spretter.Det hender jo titt og ofte da lille snupp ikke er helt ferdig programert til B-menneske.
Ja vi mangler gress/plen rundt forbi og over alt.Men den tid kommer og det skal bli en glede.Er lei av ugress og gjørme.Tenke seg til at plenklipp skal bli en fryd.
Inne i kaos huset begynner det med små små skritt å ta form.Eller vi begynner å bli kvitt litt rot.Er fryktelig dårlig til å kaste ubrukelige ting.Er vel greit å bli kvitt 90-talls stashet snart...Andre ting som feks ledningsrot og uorganisert bokreol er utfordringer på sikt.
Nå må bare maleren bli ferdig snart(ja han dukket opp til slutt) sånn at det går ann å få tatt tak i ting her inne.Han gjorde meg den store tjenesten å pusse på veggene uten å dekke til rundt så jeg har vasket støv i noen timer i dag.det er overalt.Jeg kunne sprenges.Det er en reklamasjons jobb de driver med.Ellers hadde vi mye heller gjort dette selv.
Nok galle..jeg gleder meg til de 4 siste stein er lagt + noe sand og rulling så er uteplass nr 2 ferdig.Da skal det shoppes noen kurvstoler og sånt til en fin fin koseseg plass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar