søndag, juni 28, 2009

Himmelblå

k

De siste dagene har vi brukt på å være ute.Jeg har hengt i liften hele helgen.Endelig ferdig(synd å si nesten)med huset..Puh det har tatt tid.Er bare litt småplukk igjen så er hele huset kamskjell hvitt.Det skal bli en glede å kaste maleklærne på dynga og sette seg i de nyinnkjøpte(jippi!) hagemøblene og nippe til hvitvin og høre gresset gro.Ja for imorgen bestiller vi gjord og avgjør om vi sår eller ruller.Gleder oss til å bli kvitt ugress og gjørme..Hvis jeg ikke spyr av tanken på en pensel skal jeg gjøre ferdig tallerkenhylla mi som står ferdig grunnet i kroken.Greit å ha et inneprosjekt i varmen.Når jeg tenker etter er det jo flust av inneprosjekt her...Ja ja.Er godt å være ferdig i høyden,og imorgen blogger jeg hagemøblene:)
-bilde hentet på drammen liftutleie.no-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar