søndag, juli 19, 2009

Bæ bæ fine nye duken


Registrerte tre lambikoder(følger med tørkerull/toalettpapir fra lambi)på http://www.lambi.com/portal/no/ og fikk denne fine løperen.Den frisker opp det litt mørke tunge spisebordet,og passet fint til skålen fra kremmerhuset som vi har fått i gave en gang,den er fin men passet liksom aldri til noe.Nå er den fin fin på spisebordet.
Kunne jo tatt frem strykjernet før blogging men slik ble det nå ikke.Våknet til mikroskopisk spiring ute på det som skal bli en plen.Det er lovende og utrolig så godt humør jeg fikk av det lille håpet.Ser ut til å bli en super søndag:)

3 kommentarer:

  1. Det var en lekker løper. Jeg likte godt fargekombinasjonen.

    SvarSlett
  2. Wow..imponert :) Skal også begynne å samle på lambikoder..gleder meg til å komme på besøk til dette inspirerende huset..

    SvarSlett
  3. Ja sant dere!Lambi ruler:)he he.
    gleder meg til du kommer Krompemamma..håper jeg rekker å rydde unna mer;)

    SvarSlett